1a passejada pedagògica – La Tordera, un recurs educatiu a l’abast

El passat dissabte 27 de novembre va tenir lloc la primera de les tres passejades planificades al pla de formació de zona de l’Alt Maresme.

Es tracta de trobades pedagògiques internivells d’una durada aproximada de 4 hores.

Són sortides d’un matí de dissabte de 10 a 14h que tenen com a objectiu principal promoure el coneixement de l’entorn social o natural entre els docents.

És tracta d’una activitat distesa acompanyada d’una persona experta sovint amb materials pedagògics del CRP que es poden prestar per tal de fer la sortida posteriorment amb l’alumnat.

Aquest dissabte la Montserrat Masclans Bosch de l’Escola de Natura del Corredor ens ha acompanyat al curs baix del riu Tordera per fer servir el material de La Tordera un Recurs Educatiu a l’Abast, una proposta didàctica que ens permet conèixer el riu Tordera, oferint un ventall de possibilitats de treball tant a la classe, abans i després de la visita al riu, com a la sortida de camp.

Fotografies Passejada pedagògica La Tordera 27/11/21

Aquestes passejades sorgeixen de reprendre la iniciativa de promoure l’aprenentatge significatiu a l’exterior de les aules establint lligams amb la realitat de la zona tot facilitant el coneixement de l’entorn als i les docents que els hi permeti realitzar activitats d’aprenentatge amb l’alumnat en un espai distés.

La propera passejada pedagògica serà A101191A10 Passejada pedagògica. El Modernisme a Canet de Mar i està prevista pel 22 de gener. Termini d’inscripcions: 13 de gener.

Enllaç a les maletes pedagògiques de medi natural que disposa el CRP.