Plantilla digital per programar situacions d’aprenentatge (creades pel SE de l’Urgell) |
Plantilla digital per programar situacions d’aprenentatge (creades pel SE de l’Urgell) |
Us recordem que el període d’inscripció a les activitats del pla de formació de zona del primer trimestre finalitza aquesta setmana (termini: 25 de setembre). OFERTA GENERAL ACTIVITATS ZONA
Pel que fa a la formació adreçada als equips directius us facilitem els enllaços a les inscripcions dels seminaris del pla de… Llegeix més»
Des del centre de recursos de l’Alt Maresme i en el marc del pla de formació de zona proposem un taller adreçat a professorat de batxillerat que tutoritza treballs de recerca amb la finalitat de donar eines i, fins i tot, una proposta replicable amb… Llegeix més»
A la pàgina de projectes internacionals ens proposen celebrar el:
ACTIVITATS RELACIONADES AMB EL DIA EUROPEU DE LES LLENGÜES
article original
I, recorda, per accedir a informació en referència a llengües estrangeres, no oblidis consultar la nostra pàgina de Llengües estrangeres al… Llegeix més»
Què són les capses d’aprenentatge? què ofereixen als/les aprenents? com es creen?
Aquest curs 2022-23 en el Pla de formació de zona de l’Alt Maresme oferim un taller de 15 hores durant el primer trimestre que vol respondre a la necessitat d’aplicar metodologies flexibles que ajudin… Llegeix més»
El grup de treball de professorat d’educació física de secundària ha elaborat una programació d’activitats per a secundària que proposa activitats al llarg de 10 sessions de: Kin Ball, Ultimate, Bijball, Gouback i Datchball.
Si us interessa podeu accedir a la seva proposta a aquest… Llegeix més»
El període d’inscripció de l’oferta formativa del Departament d’Educació per aquest curs 2022-2023 romandrà obert del 12 al 25 de setembre per a les activitats que segueixen un procés ordinari. La consulta d’adjudicacions es podrà fer a partir del 7 d’octubre, accedint a “Llegeix més»
Us interessa qualsevol d’aquest temes sobre la qualitat de les preguntes dins de l’aula?
El punt de partida per mirar, veure i explicar amb sentit. Planificar el contenido a las preguntas y de las preguntas a las habilidades. Com promoure que els alumnes es plantegin bones… Llegeix més»
Consta de tres itineraris: