Últim dia per apuntar-se a la 6a edició de #100tífiques

Enguany es celebra el dia internacional de les dones i les nenes en la ciència el dimecres 7 de febrer del 2024.

Un any més, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i el Barcelona Institute of Science and Technology (BIST), en col·laboració amb el Departament d’Educació, et conviden a participar al programa #100tífiques, per tal d’inspirar nens i nenes i fomentar la passió per la ciència a les aules. Inscriu-t’hi abans del 12 de gener de 2024.

Vídeo del tret d'inici del #100tífiques 2023

Inscriu-t’hi ara!

Per demanar la xerrada per al teu alumnat de 6è i/o 1er ESO has de seguir aquests passos.

Enguany també et podràs inscriure a les formacions per a docents que han preparat, acreditades pel Departament d’Educació de la Generalitat, entitat col·laboradora del programa.

Per tal de tenir l’acreditació, el professorat haurà d’assistir mínim al 80% de les sessions de formació i realitzar el treball de la proposta didàctica que us farem arribar pròximament.

Aquestes sessions per al professorat seran en format online, i t’hi pots apuntar abans del 22 de desembre tot fent clic a l’enllaç corresponent:
Dijous 11 de gener de 17:00h a 18:00h
Sessió 1Com puc aprofitar millor #100tífiques? Informació general del programa

Dijous 18 de gener de 17:00h a 19:00h
Sessió 2Com treballar #100tífiques a l’aula. Eines per al professorat.

Dijous 25 de gener de 17:00h a 19:00h
Sessió 3: Recursos per treballar la ciència i la perspectiva de gènere a l’aula