Pla Lector-Miralletres

Avui al matí s’ha realitzat l’activitat Miralletres del Pla Lector de Pineda de Mar on hi han participat tots els centres de primària (3r,4t,5è,6è) i de secundària (1r i 2n cicle d’ESO) del municipi.

Ha estat l’edició en la que els alumnes han lletrejat més paraules. Avui s’han lletrejat un total de 287 paraules!

Felicitats als alumnes dels centres: FEDAC Pineda, Escola Jaume I, Escola Aloc i a l’Institut Pineda per haver estat els guanyadors de les seves categories.

Moltes felicitats també a tots els alumnes que han participat i a tots els docents per la feina dedicada en aquesta activitat.

Sense tots vosaltres no hagués estat possible!

Per veure les fotografies de l’activitat, cliqueu aquí.