Biblioteca escolar_acte en línea

captura-de-2017-03-17-103127

El 30 de març de 2017 de 18 h a 19 h acte en línia gratuït i obert a tothom (equips directius, mestres i professors, responsables de biblioteques escolars i bibliotecaris, etc.).
Clica aquí per inscriure’t

El seminari serà moderat per Eulàlia Espinàs, gestora de biblioteques i centres culturals, i comptarà amb la participació de:
• Mònica Baró, professora de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona.
• Inés Miret, directora de Laboratorio Emilia www.laboratorioemilia.com.
• Mariona Trabal, mestra i responsable de la Biblioteca Marta Mata de l’Escola Orlandai de Barcelona.

La durada prevista del seminari web és de 60 minuts. Obert i online a www.fbofill.cat. L’accés és gratuït i també es podrà participar via Twitter amb el hashtag #bibliotecaescolar