Biblioteca escolar: alfabetització mediàtica i informacional

El  dimarts dia 3 de març  a 2/4 de 6 de la tarda, tindrà lloc la conferència  Biblioteca escolar: alfabetització mediàtica i informacional  a càrrec de Mònica Badia.
Adreçada a persones responsables de biblioteques o membres de la comissió de biblioteca dels centres i a tots els docents que hi estiguin interessats.

Informació i inscripció: A00158050A conferència

A00158050A
Biblioteca escolar: alfabetització mediàtica i informacional

Conferència. Primària-Secundària
3/3/2020 – 3/3/2020 (2 hores) de 17:30h a 19:00h
CRP del Vallès Oriental I
Av. del Parc, 9 1r (Granollers)
Provisional, serà a Mataró o Granollers segons nombre d’inscripcions.
01/01/2020 – 03/03/2020
Persones destinatàries
Coordinadors i membres de la comissió de biblioteca escolar i pel professorat interessat.

Certificació
Per les característiques d’aquesta activitat, no es lliurarà certificat d’assistència
Descripció
L’alfabetització mediàtica i informacional des de la biblioteca escolar, idees i orientacions per als docents.

Objectius
Donar a conèixer alguns criteris i estratègies de cerca, selecció i tractament de la informació. Aportar algunes propostes didàctiques per impulsar des de la biblioteca escolar.

Orientacions sobre criteris i estratègies de cerca i selecció de la informació.
Idees i propostes didàctiques de suport al treball a l’aula que es poden oferir des de la biblioteca escolar.

Formador/a
Mònica Badia