Segon premi Concurs Booktrailers organitzat pel Servei de Biblioteques.

Concurs de booktrailers
  • El certament premia la realització de vídeos, per part de joves d’entre 14 i 18 anys, que promocionin la lectura d’obres literàries
  • Hi ha hagut premis pel millor booktrailer, pel millor guió, pel més creatiu i també pels més votats pel públic

En aquesta tercera edició s’han presentat 81 equips.

Clàudia Duran, alumna de 2n de batxillerat artístic ha quedat segona dins la categoria de Premi del públic.

L’activitat, organitzada des de la matèria de Tècniques d’expressió graficoplàstica. Les alumnes de 3r d’ESO Juliet Manin i Noemí Domínguez explicaven el llibre “Buenos días, princesa” a Clàudia i aquesta havia de fer el booktrailer.

El concurs de booktrailers també  s’impulsa des del Pla Lector de Pineda i ha comptat amb la col·laboració i implicació de dos instituts de Pineda. Estem molt contents que hagin participat!!