Xerrada Informativa “El programa TEI: Tutoria Entre Iguals”

screenshot-docs-google-com-2017-02-13-11-39-52

Formulari d’inscripció

Benvolguts/des,

Us convidem a la xerrada informativa organitzada per l’AMPA de l’Escola Lavínia amb el suport del Districte de Les Corts i del Centre de Recursos Pedagògics (CRP). Aquesta xerrada tracta sobre el Programa TEI (Tutoria Entre Iguals). Aquest programa està centrat en la prevenció del bullying i de l’assetjament escolar. Comptarem amb la presència del Sr. González Bellido creador del programa i de directors dels centres de primària i secundària del Districte de Sant Martí que van poder implementar aquest model als seus centres educatius.

Es prega que la gent interessada a assistir s’apunti a través d’aquest formulari google, per temes d’aforament i per poder tenir una previsió dels assistents.

La xerrada tindrà lloc dijous 23 de febrer a les 19 h a la Seu del Districte de Les Corts. Sala de Plens (soterrani). Tindrem un servei de mainadera per als pares que ho necessitin. Estem segurs que serà del vostre interès.