Lectures a l’Estadi: Fútbol Club Barcelona

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Ausiàs March participa enguany al programa Lectures a l’Estadi. Un projecte de foment de la lectura entre els joves que està impulsat pel programa Barcelona, Ciutat de la Literatura de la UNESCO i la Xarxa de biblioteques de la ciutat.

Aquest programa consta de 500 activitats a les que se li han destinat 370.000 euros. Va dirigit a un públic divers i compte amb el recolzament de 37 agents culturals i 100 escritors que participaran a les diferents activitats programades. El programa es desplegarà a través de les 33 biblioteques municipals, 40 centres de primària i secundària, residencies i centres de dia, Casals de gent gran i a les dues Superilles. Segons Joan Subirats, l’objectiu no és promocionar la compra de llibres, sinó promoure la lectura.

En aquest context, els alumnes de l’INS Ausiàs March han llegit els llibres Todo Messi i Orsai, de Jordi Puntí i Jordi de Manuel, respectivament.
El diari La Vanguardia, de tirada estatal, va fer-se eco d’aquesta notícia en la seva edició del dimecres passat. Podeu fer-hi un cop d’ull clicant a la notícia!