Us informem que el 5 de setembre se celebrarà el  I Simposi sobre aprenentatge servei i servei comunitari de l’àmbit ambiental al Cosmocaixa de Barcelona.

Volem que aquest sigui un espai de trobada entre tots els agents que participeu en aquest tipus de projectes: centres educatius, ens locals i entitats.

Necessitem la vostra participació perquè esdevingui un èxit!

Hi podeu participar de tres maneres:

1. Explicant la vostra experiència , el vostre projecte d’aprenentatge servei (ApS) o servei comunitari ambiental  (SC ambiental) amb una breu presentació a l’espai Àgora. Us hi podeu inscriure ja. Termini fins el 15 de juny.
  2. Exposant a l’espai  Aparador el vostre projecte, materials i/o recursos que hagueu desenvolupat.  Us podeu inscriure ja. Termini fins el 15 de juny
  3. Assistint al Simposi per conèixer diferents projectes i experiències concretes i fer nous contactes (les inscripcions s’obriran el 10 de juny).

Trobareu el programa i tota la informació al nostre web.

Aquest Simposi, adreçat sobretot als centres educatius  de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (XESC), està organitzat per les següents administracions públiques: la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona i la Generalitat amb el Departament de Territori i Sostenibilitat i el Departament d’Educació. També hi col·laboren en l’organització les entitats següents: La Societat Catalana d’Educació Ambiental, el Centre Promotor d’Aprenentatge Servei i la Xarxa per a la Conservació de la Natura.

20è Fòrum de Recerca de Primària

El passat dimarts 30 de maig vam celebrar el 20è Fòrum de Recerca de Primària de les Corts a la ESTEIB de la UPC.
Gràcies a cadascun dels més de 250 nens i nenes participants en aquesta gran jornada així com els mestres organitzadors i col·laboradors.
Us deixem… Llegeix més»

GRAVACIÓ D’EXPERIÈNCIES ApS

El passat 2 de maig de 2019, els joves de 7 centres de les Corts van assistir a la Ràdio del CRP Les Corts per realitzar una gravació de les seves propostes d’ApS treballades curant el curs 2018-2019. Un format taula rodona acompanyà les presentacions d’aquests alumnes.… Llegeix més»

I Jornada Llengües i Cultures d’Origen

El proper dia 17 de maig tindrà lloc la I Jornada de Llengües i Cultures d’Origen: Conèixer a fons la diversitat pròpia per interactuar en un context global.
El Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen de la Sub-direcció general de Plurilingüisme organitza una Jornada sobre Llengües i Cultures d’Origen adreçada… Llegeix més»

Celebració del dia internacional de la dansa

Des del Grup CHM Salut Mental us volem convidar a la Celebració del Dia Internacional de la Dansa que celebrarem, amb el suport i col·laboració de la Caldera, Centre de Creació de Dansa i Arts Escèniques, el proper diumenge 5 de maig a les 12:00hs a la Plaça Comas.
Estem preparant un acte… Llegeix més»

#LATIDOS #YoCambioTodo

BATEGS / LATIDOS
#YOCAMBIOTODO // #JOHOCANVIOTOT
Us convidem a assistir a la presentació de la sèrie documental per sensibilitzar els joves sobre temes socials.
És un projecte emmarcat en el web de Batecs i el presentarem el dimecres 10 d’abril a les 20h al cinema Texas de… Llegeix més»

Acte de presentació Gent Gran i Contes

El passat dijous 27 de març de 2019 es va celebrar l’acte “Gent gran i contes”. Vàrem presentar el llibre amb els contes realitzats pels avis i les il·lustracions realitzades per l’alumnat. Gràcies a tothom qui ho va fer possible!

EINES PER EDUCAR EN LA PARTICIPACIÓ

Reflexionar, debatre, treballar obstacles per donar-los solució col·lectivament. Aquests són alguns dels objectius de la jornada “Eines per educar en la participació” que organitza la Fundació Ferrer i Guàrdia conjuntament amb l’Associació de Mestres Rosa Sensat i l’Escola Lliure El Sol. La formació tindrà lloc… Llegeix més»