PETICIÓ D’ACTIVITATS DE DINAMITZACIÓ PER EL PROPER CURS 2019-2020

Benvolguts i benvolgudes,
Us recordem que entre els dies 2 i el 30 de Setembre heu de demanar les activitats de dinamització per el proper curs. Haureu d’omplir 2 formularis:
  • Un formulari general on el centre ha de seleccionar TOTES les activitats de dinamització que realitzarà el proper curs 2019-2020. Cliqueu a la imatge següent per respondre el qüestionari general:

• Un formulari específic per cada activitat de dinamització on el responsable de l’activitat ha d’omplir les dades específiques que es demanen (contacte, alumnat participant, curs participant, etc.). Els formularis específics els trobareu al menú superior d’aquesta pàgina web, apartat DINAMITZACIÓ, dins de cada activitat corresponent.

PROGRAMA COOPERATIVES D’ALUMNES

Programa Cooperatives d’Alumnes. Aquest programa impulsat per Barcelona Activa  té com a finalitat apropar el sistema educatiu amb el món de l’Economia Social i Solidària a partir de la creació i gestió d’una cooperativa pel propi alumnat durant un curs escolar en la que es desenvolupa una activitat cooperativitzada.
Com us mostrem… Llegeix més»

20è Fòrum de Recerca de Primària

El passat dimarts 30 de maig vam celebrar el 20è Fòrum de Recerca de Primària de les Corts a la ESTEIB de la UPC.
Gràcies a cadascun dels més de 250 nens i nenes participants en aquesta gran jornada així com els mestres organitzadors i col·laboradors.
Us deixem… Llegeix més»

GRAVACIÓ D’EXPERIÈNCIES ApS

El passat 2 de maig de 2019, els joves de 7 centres de les Corts van assistir a la Ràdio del CRP Les Corts per realitzar una gravació de les seves propostes d’ApS treballades curant el curs 2018-2019. Un format taula rodona acompanyà les presentacions d’aquests alumnes.… Llegeix més»

I Jornada Llengües i Cultures d’Origen

El proper dia 17 de maig tindrà lloc la I Jornada de Llengües i Cultures d’Origen: Conèixer a fons la diversitat pròpia per interactuar en un context global.
El Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen de la Sub-direcció general de Plurilingüisme organitza una Jornada sobre Llengües i Cultures d’Origen adreçada… Llegeix més»

Celebració del dia internacional de la dansa

Des del Grup CHM Salut Mental us volem convidar a la Celebració del Dia Internacional de la Dansa que celebrarem, amb el suport i col·laboració de la Caldera, Centre de Creació de Dansa i Arts Escèniques, el proper diumenge 5 de maig a les 12:00hs a la Plaça Comas.
Estem preparant un acte… Llegeix més»