Projecte Xerrem Junts: cerquem voluntaris\àries ☝️

Des del Servei Educatiu de les Corts estem buscant voluntaris/àries per fer una extraescolar de conversa de català:
– 1 hora a la setmana
– grup de 6 joves nouvinguts
– entre 12-16 anys
Els i les voluntàries rebran una formació per part de la CAL (Coordinadora d’Associacions de… Llegeix més»

Què pot fer la biblioteca escolar per a donar suport als vectors del currículum d’educació bàsica?

Amb l’objectiu de reforçar l’aplicació dels vectors del currículum d’educació bàsica, des del Servei de Suports i Recursos Lingüístics, han creat el material que us adjuntem a continuació. Aquest té com a finalitat explorar les possibilitats que les biblioteques escolars poden oferir per a aquest… Llegeix més»

Nous recursos per a la promoció dels drets i la participació de la infància

El projecte europeu IMCITIZEN presenta dos recursos pedagògics per a la promoció dels drets del nen i la participació de la infància:

Nens i Nenes com a Equip Formador en Drets de la Infància. La nostra Caixa d’Eina

Caixa Formativa YOUARECITITZEN.… Llegeix més»