BONES PRÀCTIQUES

Resultat d'imatges de bones practiques

Les escoles i instituts de les Corts realitzen i participen en diversos projectes a nivell intern d’escola però també ho fan amb la comunitat educativa, el barri, entitats col·laboradores… Aquestes que considerem com a “bones pràctiques”. Aquestes accions són gestionades i treballades pels alumnes i prenen una necessitat social o cultural tant interna com externa al centre. Ens ha semblat interessant fer un recull d’aquestes accions considerades com a bones pràctiques i compartir-les amb tothom.

Us deixem un recull de les “bones pràctiques” dutes a terme en aquest curs 2018-2019:

EINES DE PARTICIPACIÓ: ELS DRETS DELS INFANTS (6è de primària ESCOLA ÍTACA)

Els alumnes de 6è de l’Escola Ítaca han participat en el “Projecte Ràdio: Eina de participació” organitzat per la Xarxa dels Drets dels Infants (XDI). Han expressat les seves necessitats i experiències quotidianes en relació als Drets dels Infants i la seva vulneració en tres àmbits: escola, barri i ciutat. Han realitzat aportacions en cadascún d’aquests àmbits i han tingut la possibilitat de participar actívament per donar resposta a les seves idees i inquietuds… (saber-ne més)

REMODELACIÓ DE L’ESPAI DE LA BIBLIOTECA: BTV EN FA UN REPORTATGE (ESCOLA BARCELONA)

L’escola Barcelona està duent a terme un projecte de renovació de la biblioteca. El Centre d’Higiene Mental de Les Corts els ajuda en aquesta tasca amb la implicació de l’alumnat. Fa uns dies van reciclar, polir i pintar els prestatges. Ara estan fent les decoracions d’aquestes… (saber-ne més)

LECTURES A L’ESTADI: INS AUSIÀS MARCH SURT A LA VANGUARDIA!

L’alumnat de 4t d’ESO de l’Institut Ausiàs March participa enguany al programa Lectures a l’Estadi. Un projecte de foment de la lectura entre els joves que està impulsat pel programa Barcelona, Ciutat de la Literatura de la UNESCO i la Xarxa de biblioteques de la ciutat. El diari La Vanguardia, de tirada estatal, va fer-se eco d’aquesta notícia en la seva edició del dimecres passat. Podeu fer-hi un cop d’ull clicant a la notícia!… (saber-ne més)