BICICLOT

Kim Gili, Planificació i gestió d’activitats i serveis Biciclot SCCL

Tlf mòbil: 608 44 25 36 Tlf: +34 93 307 74 75 – Extensió 6503

c/ Pere IV, 58 – 08005 – Barcelona

Canviem el món a coop de pedal – www.biciclot.coop

PROGRAMA DE PROMOCIÓ DE L’ÚS DE LA BICICLETA ALS CENTRES de PRIMÀRIA: PROVES D’HABILITAT EN BICICLETA,  ADREÇAT A  5è i 6è  DE PRIMÀRIA

Data de realització:

dijous, 2 de novembre de 2023

Data en reserva (en cas de cancel·lació)

dimecres, 8 de novembre de 2023

Objectius generals:
Facilitar coneixements i fer un treball d’habilitats amb l’alumnat de Primària de les escoles del districte de Les Corts per a facilitar l’ús de la bicicleta com a transport habitual.

Objectius específics:
• Practicar habilitats i maniobres sobre la bicicleta amb una dificultat creixent.
• Aprendre a anar en bicicleta (només aquell alumnat que no en sap).

Descripció de l’activitat:
Els infants hauran de superar diferents proves dirigides pels monitors/es que fan treballar aspectes d’habilitat necessaris per a la circulació en bicicleta: recta, corba, eslàlom, una mà lliure, diferents ritmes, parada, camí estret …
Es dividirà el grup-classe en dos grups que realitzaran dos circuits paral·lels, cada infant disposarà d’una bicicleta.
Un/a monitor/a es quedarà amb l’alumnat que no sap anar en bicicleta. Aquest grup farà una sessió d’iniciació seguint unes senzilles pautes, aprendran fàcilment i s’incorporaran als circuits amb els companys i les companyes.
Necessitem la col·laboració del mestre/a d’educació física.
Inclou: 2 monitors/es, 1 bici no compartida per cada alumne/a del grup, casc i materials lleugers.

Lloc de realització i data:
• Plaça Sol de Baix (*) en horari matí i tarda (09:00h a 16:00h)
• Data: 2 o 3 de novembre Data complementària: 9 de novembre

* Les escoles aniran passant en l’horari assignat.

Número de grups aula: Es poden realitzar fins a 5 grups. Cada classe disposarà de 0:45 hores per fer l’activitat.

Amb la col·laboració de                                           Organitza

logodistrito logocrp