16è Congrés de Ciència

El Congrés de Ciència pretén ser una eina més per potenciar tot el treball que s’està duent a terme als centres d’Infantil i Primària en l’àmbit de l’observació, la recerca i l’experimentació amb l’objectiu de:

• Situar l’alumnat com a centre de l’aprenentatge.
  • Desenvolupar l’àmbit lingüístic i científic.
  • Oferir un marc organitzatiu i comunicatiu per què l’alumnat de la comarca mostrin els seus treballs d’investigació científica.
  • Valorar i potenciar les bones pràctiques en la recerca científica dels centres

La 16a edició del Congrés de Ciència tindrà lloc entre el 15 i el 18 de maig de 2023 en format presencial.

Els centres interessats en participar-hi, poden inscriure’s entre el 21 de novembre i el 12 de desembre a través d’aquest formulari, tenint en compte els requisits següents:

• Presentar una ponència.
  • Realitzar la formació per al professorat (els dijous 19 de gener, 2 de març i 13 d’abril de 2023).
  • Elaborar una ressenya per la Revista del Congrés.
  • Presentar una infografia de la ponència.
  • Lliurar una imatge del grup d’alumnes.

Per més informació cliqueu aquí.

Podeu accedir als enregistraments de les presentacions de les escoles aquí.

Amb la col·laboració de: