Premi per a la Hala Triki i la Sancha Bosoka, alumnes de l’INS Montserrat Roig

El passat dimecres 20 de juny es van lliurar a Terrassa els Premis “Nous professionals 2018” que concedeix l’Ajuntament de Terrassa i el Consell de la Formació Professional amb el suport de la patronal CECOT. Aquests premis busquen promoure l’esperit emprenedor, innovador i creatiu dels alumnes de cicles formatius i de programes de formació i inserció de la provincia de Barcelona.

En aquesta tretzena edició les alumnes amb sordesa, Hala Triki i Sancha Bosoka, del CFGM d’Atenció a Persones amb Dependència de l’Institut Montserrat Roig van aconseguir el 2n premi dins la categoria “Projecte d’Empresa” amb el treball “Centre de Dia Benviure”. Aquest treball consistia en el projecte de creació d’un centre de dia adaptat per a persones sordes elaborat com a treball de síntesi de la UF d’Emprenedoria i Empresa .

Des del CREDA Jordi Perelló volem manifestar la nostra alegria i orgull per aquest premi que reconeix la feina ben feta, així com felicitar a les alumnes guanyadores i a tot els professionals que ho han fet possible: l’equip docent, la Teresa Grande (logopeda) i l’Eva Garcia (intèrpret de LSC). Enhorabona noies!!!