Presentació dintre de l’espai XICBAIX de «TREVA, una manera de viure a l’escola. Tècniques de Relaxació Vivencials a l´Aula»

El Programa TREVA (Tècniques de Relaxació Vivencial Aplicades a l’Aula) és una proposta d’intervenció pedagògica. La seva missió és portar a les aules la RELAXACIÓ i la MEDITACIÓ des de la senzillesa i el rigor científic.

Les TREVA són tècniques per a viure l´Aquí i l´Ara. A l´escola les desenvolupem en diferents moments del dia, tant alumnes, com mestres, com famílies. Ens ajuden a trobar la tranquil·litat, a tornar a la calma, a estar en el present i a prendre consciència del nostre cos. Per a nosaltres és una manera de viure l´escola des de la consciència corporal.

Pretén dues finalitats:

a) Respondre a la necessitat de calma que hi ha en els centres educatius.
b) Oferir nous recursos per a l’aprenentatge.

Aquest programa serà presentat per l’equip docent de l’Escola Nova de Cervelló, el dilluns 19 de febrer de 2018 a les 17.30 h en el marc de les “Tardes XicBaix“. (Places exhaurides).

XicBaix és una proposta dels Serveis Territorials del Baix Llobregat amb la co·laboració dels centres de recursos pedagògics del Baix Llobregat per a establir una Xarxa d’InterCanvi de Coneixements entre centres educatius de la comarca basada en la transferència pedagògica.

Degut a l’alta demanda de participació, s’està estudiant la possibilitat d’una segona edició de la presentació d’aquesta experiència. Les persones sense plaça i que estiguin interessades en aquesta opció poden posar-se en contacte amb en Marcel·lí Canal Besora de la Secció de Serveis Educatius i Formació Permanent dels Serveis Territorials al Baix Llobregat (correu-e: mcanal12@xtec.cat )