Començar la jornada d’estudi llegint

A la secció d’Institut de Torrelles de Llobregat, creat el curs 2011-2012, s’ha acordat, des dels seus inicis, endegar la jornada lectiva amb trenta minuts dedicats a la lectura.

Aquesta pràctica ha esdevingut doncs habitual al centre i els resultats són considerats molt satisfactoris tant per part del professorat com de l’alumnat. A continuació, un breu reportatge us permetrà apropar-vos als parers de la direcció del centre, el testimoni de dos alumnes i el d’una professora.

1 comentari

1. Retroenllaç: Començar la jornada d’estudi llegint | comprensió lectora | Scoop.it