2a edició EduHack

EduHack, co-creating educational experiences
El passat dissabte 18 de novembre de 2017, es van realitzar 4 jornades simultànies a Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona.
EduHack és una jornada de treball on persones procedents de diferents sectors: docents, estudiants i empreses, busquen un fil… Llegeix més»

30a conversa pedagògica: “Com projectem la imatge del centre en la xarxa?”

Des del Departament d’Ensenyament, us convidem al primer debat pedagògic d’aquest curs escolar sota el títol “Com projectem la imatge del centre en la xarxa”.
Quan un centre educatiu té presència a Internet, o bé a les xarxes socials, ja s’enfronta a la construcció d’una identitat digital… Llegeix més»

Mobile History Maps

Bases del concurs Mobile History Maps
L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” és fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de georeferenciació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.
El… Llegeix més»

BIBLIO(r)EVOLUCIÓ

Crida oberta sobre biblioteques escolars.
L’acte de presentació de la Crida BIBLIO(r)EVOLUCIÓ, una iniciativa promoguda per la Fundació Bofill i que busca centres educatius que desitgin crear col·lectivament nous usos i models per a la seva biblioteca escolar. Serà el proper 9 de novembre de 2017 a les 18:00 h al Recinte Modernista de Sant Pau / Sala Pau Gil.

Si esteu interessats cal que feu la inscripció. … Llegeix més»

First Lego League

FIRST LEGO League (FLL) és un repte internacional que desperta l’interès dels joves per la ciència i la tecnologia.

FLL utilitza desafiaments temàtics per interessar els joves, de 10 a 16 anys, en la investigació, la resolució de problemes, i la ciència.
Els participants a FLL :

Lideratge per l’aprenentatge

La conferència “Lideratge per l’aprenentatge: Direccions de primària, EE i Serveis Educatius”, a càrrec de Màrius Martínez professor titular i vicerector de relacions internacionals a la UAB.

En aquesta activitat es parlarà del «perquè» , el «què», el «com», el «qui», l’«on» i el «quan» del lideratge per a l’aprenentatge, s’adreça a les direccions de centres públics de primària, d’Educació Especial i Serveis Educatius i tindrà lloc el 2 de novembre al matí a l’Ateneu de Sant Celoni, carretera Vella, 25 ( Sant Celoni )
inscripció a la conferència