IES Domènec Perramon finalista de la beca Carles Capdevila

“Nosaltres fem la història: la història no s’ensenya, es viu” és un dels projectes finalistes de la primera Beca Carles Capdevila. L’ha presentat l’Institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt, d’educació secundària.

La beca d’enguany s’ha destinat a impulsar el desenvolupament d’un projecte que estableixi un mètode o model innovador per millorar la capacitat formativa i participativa de l’alumne.

Més informació a Beca Carles Capdevila

Petits grans artistes

L’exposició d’obres d’art realitzada pels nens i nenes de l’escola Sagrada Família i organitzada pels alumnes de 5è i la Fundació Palau de Caldes d’Estrac, s’inaugura el 15 de Juny i estarà oberta al públic fins al 20 de Juny.
Les obres s’exposaran a la sala polivalent,… Llegeix més»

Col.legi Yglesias als Premis Cangur

MARTA SAYOL, MEDALLA D’OR A LES PROVES CANGUR DE MATEMÀTIQUES 2018
L’alumna Marta Sayol Pruna de 6è de Primària del col·legi Yglesias de Canet de Mar ha quedat classificada en 1a posició de Catalunya.
El dimarts 15 de maig en un acte al teatre Poliorama de… Llegeix més»

English Day a Calella

Avui, 16 de maig de 2018, hem celebrat el 2n English Day a Calella on han participat l’Escola Dtor Carles Salicrú, l’Escola La Minerva, l’Institut Bisbe Sivilla i l’EOI de Calella.
Ho hem celebrat a la sala d’actes de la Fàbrica Llovet-Guri de Calella. Els alumnes… Llegeix més»