Propostes de llindar baix i sostre alt per nodrir els joves matemàtics

Des de l’equip del CREAMAT i la Subdirecció General d’Ordenació Curricular us conviden a assistir i participar a la conferència “Propostes de llindar baix i sostre alt per nodrir els joves matemàtics” a càrrec d’en Charlie Gilderdale de NRICH.

Nota: La conferència es farà en castellà.

En Charlie Gilderdale oferirà una conferència-taller a la que gaudirem aprenent matemàtiques a l’hora que resolem problemes.

NRICH ofereix recursos relacionats amb el currículum per a estudiants de 3 a 18 anys, dissenyats per alimentar aprenents de matemàtiques escolars curiosos, enginyosos i segurs. Tots aquests recursos són d’ús gratuït per a tothom.

A la seva pàgina diuen: creiem que els matemàtics d’èxit entenen els conceptes del currículum i són fluids en habilitats i procediments matemàtics, i també poden resoldre problemes, explicar i justificar el seu pensament, i tenir una actitud positiva cap a les matemàtiques i cap a ells mateixos com a aprenents de matemàtiques. Tenint això en compte, oferim activitats matemàtiques riques que tenen com a objectiu fomentar aprenents de matemàtiques curiosos, amb recursos i segurs.

L’equip de NRICH de la Universitat de Cambridge, que es declara com a apassionat per enriquir experiència d’aprenentatge de les matemàtiques dels estudiants, ens proposa tasques que podem oferir a les nostres aules, i que ens obren la porta a una educació matemàtica per a tothom.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>