L’Institut Carles Vallbona participa a l’Expo Science International Mèxic 2023

El treball de l’alumne Martí Casals, de 1r de Batxillerat de l’institut Carles Vallabona, ha estat seleccionat per l’Associació INICE (Salamanca) per participar en la propera Expo Science International que tindrà lloc a Puebla (Mèxic) entre els dies 21 i 27 d’octubre. El seu projecte, que forma part del seu treball de recerca que comença aquest any, es titula Astrosphero: aprenentatge de l’astronomia amb la robòtica educativa en el marc del Projecte Posa’t en Òrbita. El seu origen, justament, va tenir lloc fa dos anys quan el seu grup de treball, format per l’Arnau, el Pau i el mateix Martí, va presentar alguns d’aquests materials al Museu de Ciències “La Tela” de Granollers a l’alumnat de primària en el context del projecte comentat anteriorment.

Es tracta d’un esdeveniment en què joves de fins a 25 anys, que han estat seleccionats per les delegacions de cada país, exposen en forma de fira el seu treball. Igualment, aquests dies també hi ha activitats de coneixement del lloc o d’altres activitats participatives. Es considera la fira de recerca jove més important del món, i està organitzada per l’associació MILSET. Més info a: https://esi2023.milset.org/

Des de Serveis Educatius felicitem a l’INS Carles Vallbona i al seu professor, l’Ivan Nadal, per la participació en la ESI. L’Ivan Nadal ens comenta que és un plaer representar a la ciutat de Granollers i al Projecte Posa’t en Òrbita en aquest esdeveniment tant important.

image0.jpeg