Orientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat d’ESO

S’ha publicat un nou document d’Orientacions per a l’avaluació de la competència digital de l’alumnat d’ESO. Aquest document s’ha elaborat en el marc del Pla d’Educació Digital de Catalunya  impulsat pel Departament d’Educació que té per objectius:

• Assegurar que l’alumnat de Catalunya sigui digitalment competent en acabar l’ensenyament obligatori.
  • Augmentar gradualment l’índex de professorat que acredita la competència digital docent, entesa com una competència clau del segle XXI.
  • Bastir una xarxa de país amb centres digitalment competents que facilitin l’aprenentatge en el marc de la transformació educativa.

El document, elaborat dins de l’EIX1 del Pla (alumnes digitalment competents), està estructurat de la manera següent: