NANOINVENTUM: El nanofutur a les mans dels més joves

Des del programa STEAMcat, juntament amb el CESIRE, s’estan promovent unes maletes pedagògiques dins del programa “Nanoinventum“. Creiem que és una bona oportunitat per acostar els infants de primària dins del món de la nanociència i la nanotecnologia.

Podeu consultar en què consisteix el kit “NanoExplora. El món del més petit”  i l’enllaç a la proposta didàctica  per portar-ho a l’escola aquí.  També podreu fer la reserva del material en préstec a través d’aquest formulari de demanda del material. A més a més, si us interessa adquirir eines per entendre què vol dir la nanotecnologia, podeu fer la formació Nanoinventum que s’obrirà al gener a través d’aquest enllaç.

Consulteu la seva pàgina web i descobrireu experiments per fer a les aules; i visiteu el seu canal de Youtube per veure exemples dels diferents projectes elaborats per les escoles que participen en el projecte.