La gestió i organització dels centres educatius en temps de pandèmia

Davant la greu situació sanitària viscuda, des del Seminari de cap d’estudis de Granollers hi ha hagut la necessitat clara d’enfocar la nostra tasca en la creació d’un espai de reflexió on poder compartir dubtes en relació amb la gestió i organització dels centres educatius en temps de pandèmia. Les nostres reflexions han girat entorn de quatre grans blocs: la gestió i organització dels centres per part dels docents; la tornada a les aules dels alumnes després d’un llarg confinament; la modificació dels projectes educatius i els canals de comunicació amb les famílies.

El resultat d’aquest treball conjunt la podeu veure reflectida en els següents articles i infografies. En acabar aquesta tasca de reflexió, podem arribar a la conclusió de la gran capacitat d’adaptació que tenen els nostres infants i famílies. Ens hem adonat de la importància que té disposar d’espais per compartir els nostres neguits i de la força que té la comunitat educativa quan junts fem pinya.

NAVEGANT JUNTS AMB LA COVID

(vinyetes) – (text explicatiu)

EL PROJECTE EDUCATIU

(document)