Ja és aquí la cinquena edició de la Vallèsbot: Pedalem la Vallèsbot

Aquesta setmana s’ha presentat al Teatre Auditori de Can Palots de Canovelles la 5a edició de la Vallèsbot, un projecte intermunicipal per la implementació dels coneixements de la robòtica i tecnologia a reptes de caràcter social del nostre entorn més proper.

Enguany la Vallèsbot se centra en la bicicleta i porta per títol “Pedalem la Vallèsbot”. D’aquesta manera es planteja a l’alumnat participant de centres educatius de primària i secundària de Granollers, Canovelles, Les Franqueses del Vallès i la Roca del Vallès, que donin resposta a reptes relacionats amb aquest mitjà de transport aplicant la robòtica i la tecnologia.

Aquesta edició, a més, té com a principal novetat que farà la jornada de presentació dels treballs de l’alumnat, el dia 24 de maig, a la Pista Polivalent de Canovelles. Fins ara, totes les edicions s’havien celebrat a Granollers.

Els centres educatius de primària i secundària dels municipis de Granollers, les Franqueses del Vallès, la Roca del Vallès i Canovelles que vulguin participar en aquesta nova edició de la Vallèsbot podreu inscriure-us ben aviat en el nostre web.