INICIEM LES MOBILITATS DEL PROJECTE ERAMUS+ KA121 ALASVO A LES AÇORES I A POLÒNIA

Des del Centre de Recursos Vallès Oriental I coordinem un projecte Erasmus+ de consorci anomenat Active Leaders for Active Students in the Vallès Oriental I (KA121-ALASVO) amb set escoles de la zona: Pereanton, Salvador Llobet i Ferrer i Guàrdia de Granollers, La Torreta i Mogent de La Roca del Vallès, Els Quatre Vents de Canovelles i Guerau de Liost de Les Franqueses del Vallès. Aquest projecte forma part de l’acreditació Erasmus+ concedida al CRP VOI.

La propera setmana iniciem les mobilitats d’aprenentatge per observació (job shadowing) a dues escoles europees en el marc del programa Erasmus+ KA121 ALASVO. L’Anna Serrano de l’escola La Torreta de La Roca del Vallès i la Núria Altimires de l’escola Els Quatre Vents de Canovelles passaran una setmana a l’Escola Basica Integrada Francisco Ferreira Grummond de l’illa Terceira de les Açores (Portugal). I la Roser Pi de l’escola Municipal Salvador Llobet i la Conxita Armengol de l’escola Pereanton, les dues escoles de Granollers, visitaran l’Szkola Podstawowa nr 11 im. Stefana Batorego a Inowroclaw de Polònia. Serà una setmana molt intensa per les nostres mestres on participaran i faran observació de diferents classes de primària i educació infantil, aprendran sobre els diferents sistemes educatius i sobre l’organització i gestió dels centres.

Terceira Illa (Açores)

Inowroclaw (Polònia)

Szkola Podstawowa nr 11 im. Stefana Batorego a Inowroclaw

From the Resource Center Vallès Oriental I we coordinate an Erasmus+ consortium project called Active Leaders for Active Students in the Vallès Oriental I (KA121-ALASVO) with seven schools in the area: Pereanton, Salvador Llobet i Ferrer i Guàrdia from Granollers, La Torreta i Mogent from La Roca del Vallès, Els Quatre Vents from Canovelles and Guerau de Liost from Les Franqueses del Vallès. This project is part of the Erasmus+ accreditation granted to CRP VOI.

Next week we start the job shadowing mobility to two European schools in the framework of the Erasmus+ KA121 ALASVO program. Anna Serrano from La Torreta school in La Roca del Vallès and Núria Altimires from Els Quatre Vents school in Canovelles will spend a week at the Escola Basica Integrada Francisco Ferreira Grummond in Terceira de les Açores (Portugal). And Roser Pi from Salvador Llobet Municipal School and Conxita Armengol from Pereanton School, both schools from Granollers, will visit the Szkola Podstawowa nr. 11 im. Stefana Batorego in Inowroclaw, Poland. It will be a very intense week for our teachers where they will participate and observe different classes of primary and early childhood education, learn about the different educational systems and about the organization and management of the schools.