Escola Pia de Granollers – English Day 2020

Divendres 28 de febrer es va celebrar la Jornada English Day a l’Escola Pia de Granollers de 9.00 a 13.00. Enhorabona a tot el professorat per la qualitat de les activitats desenvolupades, molt en especial per la coordinadora Maria Caparrós.

L’alumnat d’educació infantil i primària va ser el protagonista del matí dedicat íntegrament a l’anglès.

Algunes de les activitats més destacades van ser:

– La rebuda per part de la reina de la Gran Bretanya “Queen Elisabeth II ” a primera hora a l’entrada del centre.
– L’estona de ball country de l’alumnat de 5è de primària.
– Els contes tradicionals en anglès que l’alumnat de 6è va explicar a l’alumnat d’educació infantil.
– Els jocs en anglès que l’alumnat de 3r, 4t i 5è va dur a terme amb nens i nenes de 1r i 2n, en parelles (un de gran i un de petit), jocs en els que es va parlar en anglès tota l’estona.

Aquí en teniu un petit reportatge gràfic i de vídeo: