Taller de robòtica a Cerdanyola: Probots

Dilluns 28 de novembre vam per el segon taller de  robòtica i programació d’enguany a l’escola Carles Buigas. Aquesta segona sessió es va dedicar als Probots.
Van assistir-hi una trentena de mestres de les escoles de la localitat: públiques, concertades i d’educació Especial.
Com a material vam utilitzar… Llegeix més»

Contes per aprendre a ser

Clicant sobre la imatge anireu al bloc de la Júlia Prunés, escriptora especialitzada en Educació Emocional, hi trobareu contes que ens parlen de l’amistat, el respecte i la convivència i el material i recursos necessaris per  per treballar-los a l’aula (competències, videos…)

El gust per la lectura