Secundària Rock 2021: el RAP

Ja tenim els videoclips de Rap presentats a l’edició 2021!!. Visualitzeu-los aquí.

Un any més seguim amb aquesta iniciativa que impulsa creacions musical de bandes no professionals de centres educatius de Secundària. El dibuix del cartell guanyador ha estat realitzat pr l’alumna de 4t d’ESO de l’INS Joan Oró de Lleida : Andrea Carvajal El tema d’enguany és el RAP.

Dijous 29 d’abril l’artista Marta B. oferirà una Master Class a l’alumnat participant.

En aquesta edició tindrem un especial record per la companya professora de l’INS Canigó d’Almacelles Sònia Malca, participant en les darreres edicions d’aquesta mostra.

Podreu visionar les creacions musicals d’aquesta edició a la secció d’aquest mateix web a partir del dijous 29 a les 12:30 h