ESPAIS QUE EDUQUEN, patis per a tothom

PRESENTACIÓ DEL PROJECTE

CONVOCATÒRIA REDISSENY PATI ESCOLAR DE TRES ESCOLES PÚBLIQUES DE LA CIUTAT DE LLEIDA

L’acte:

Dijous, 6 de maig de les 17.30 h a 18.30 h

Adreçada a Equips Directius, Equips de Mestres i Associacions de Famílies de les escoles públiques de la ciutat de Lleida

Format virtual

Cartell      Inscripció a l’acte     Enllaç a la sala de l’acte

La convocatòria:

El curs vinent les comunitats educatives de tres escoles públiques de la ciutat de Lleida tindran l’oportunitat de fer aquest procés de redisseny del seu pati escolar.

Estructura de l’acte:

• Presentació del Protocol de Col·laboració entre les entitats impulsores del projecte.
    • Presentació del Projecte: “Espais que eduquen, patis per a tothom”
      • Concreció del Pla de Formació Comunitari i el Suport de Recursos Municipals.
    • Presentació de la Convocatòria per a Escoles Públiques de la ciutat de Lleida:
      • Rúbrica de valoració, requisits i procediment de participació en la convocatòria.
    • Torn obert i conversa amb les persones participants.

El projecte:

ESPAIS QUE EDUQUEN, patis per a tothom és un projecte que ve impulsat pel treball col·lectiu de l’Associació Llavors de Vincle, el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (demarcació de Lleida), el Departament d’Educació, l’Ajuntament de Lleida i l’equip Gestions Creatives de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (UdL), amb la finalitat de promoure projectes participatius de redisseny dels patis escolars amb intencionalitat educativa.

ORGANITZA: