EL PATI, sonet de creació col·lectiva

Dins del projecte del treball conjunt de les matemàtiques, el seminari de tutors i tutores presenta aquesta proposta de creació poètica col·laborativa on, entre d’altres qüestions intervén el recompte sil·làbic i la probabilitat.El procés d’elaboració ha consistit en la creació, dins les diferents aules, d’un sonet amb els acords previs de la rima i el tema tal i com teniu en aquest document de presentació.

 

 

 

La recopilació de tots els sonets permet que el lector pugui triar el vers que consideri, tot incorporant l’atzar o qualsevol altre criteri, i ser partícip, d’aquesta manera, de la creació col·lectiva, tal i com es mostra en la imatge.
Podeu consultar els sonets de les diferents aules en el document a sota. Com podeu veure, tots els versos estat alineats de tal manera que, retallant cada vers, podem confeccionar un sonet .

;

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut