Selecció de treballs

El membres del Jurat de la XII Mostra de Recerca Jove  del districte de Sarrià Sant Gervasi es va reunir ahir, dimecres 1 d’abril del 2020, mitjançat videoconferència per tal de seleccionar el tres treballs d’un total de 20 que passaran a la XII Mostra de Recerca Jove de Barcelona en representació del nostre districte.

L’objectiu d’aquestes mostres és ressaltar aquells treballs que s’ajustin als coneixements i competències propis del 2n curs de batxillerat, amb la finalitat que puguin esdevenir bons models entre d’altres observacions.

La deliberació del jurat en el nostre districte i en una situació normal, s’hauria produït després d’haver escoltat els alumnes defensant personalment la seva recerca el dia de la Mostra,  veient el producte dels treballs i que ha comportat l’elaboració del mateix. Malauradament, i seguint el confinament preventiu pel contagi del virus Coravid19que dicta el Departament, no hem pogut seguir amb aquest format que tant ens agrada.

No obstant aquest inconvenient, i després d’una llarga deliberació, els 3 treballs seleccionats en l’edició d’enguany han estat els següents:

1. Seure bé per veure-hi bé.

Autora: Regina Garriga

Tutora: Lourdes Nieto

Centre: Escoles Professionals Salesianes de Sarrià

1. Chocolate and hypertension – The effects of white, milk, and dark chocolate on blood pressure