PROPOSTA DE LECTURA. Dia internacional contra l’assetjament escolar #divendrescoeducatiu

El 2 demaig, es reivindica com a dia internacional contra l’assetjament escolar. El Departament d’Educació posa a disposició de tots els centres educatius una sèrie de recursos que van adreçats tant a l’alumnat com als docents.

Us proposem la lectura del llibre He vençut el bullying! de l’Emmanuelle Piquet, il·lustrat per Lisa Mandel. Està pensat per l’alumnat de cicle superior de primària i pel del primer cicle d’ESO. A partir de quinze històries protagonitzades per noies i noies que han estat víctimes de bullying  tracta el tema de l’assetjament i solucions per a vèncer-lo. Treballa estratègies de defensa , com ara l’anomenada “efecte bumerang o fletxa de resistència” .

A les maletes Emocions Petits i Emocions Grans Coeduca’t compteu amb altres títols per poder treballar les emocions, la seguretat, l’autoestima, la prevenció de la violència,les habilitats socials,…aspectes clau per prevenir l’assetjament.

Recordeu que al CRP comptem amb jocs educatius en préstec per treballar la temàtica a les aules: Bingo de las Emociones, El juego de las habilidades sociales, Coletas y Verdy i el Juego del Acoso Escolar.

Teniu a la vostra disposició totes les publicacions del nostre Servei Educatiu…aquí