VII EDICIÓ DELS JOCS FLORALS DE CATALUNYA

El Departament d’Educació ha convocat la VII edició dels JOCS FLORALS DE CATALUNYA, adreçats a l’alumnat de Primària i Secundària. L’objectiu és potenciar i estimular l’expressió i producció escrita de xiquets i xiquetes, i fomentar una tradició… Llegeix més»

9a JORNADA INCLUSIÓ DIGITAL

La JORNADA D’INCLUSIÓ DIGITAL de Catalunya tindrà lloc el proper 9 de maig de 2020 a les Terres de l’Ebre (Institut Dertosa, Tortosa). Aquesta jornada promociona l’intercanvi d’experiències on les noves tecnologies faciliten la inclusió digital.
El període… Llegeix més»

2n CURS FAPAC: INNOVACIÓ EDUCATIVA

La Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) inaugura el seu 2n Curs Anual, que enguany abordarà la Innovació educativa més enllà de les TIC de la mà de professionals i referents d’arreu del territori espanyol, com Catherine L’Ecuyer, Gema Celorio, Amparo Tomé i Jordi… Llegeix més»

CONFERÈNCIA “L’INFANT COMPETENT I AUTÒNOM” ED.INFANTIL 0-6

El proper dimarts 11 de febrer tindrà lloc la conferència adreçada a Llars d’Infants i Ed.Infantil 3-6 “L’INFANT COMPETENT I AUTÒNOM” a càrrec de Marta Secall, docent de l’Escola Bressol Municipal Xiquets i Xiquetes de Valls.
Lloc: Llar d’Infants Vailets (Ascó)          Horari:… Llegeix més»

100tífiques. ACTIVITATS A LA RIBERA D’EBRE

La científica riberenca ANNA ARDÉVOL GRAU (Catedràtica de la URV, Departament de Bioquímica i Biotecnologia) realitzarà dues xerrades-taller a dos centres educatius dins del marc de la proposta educativa 100tífiques, Dia internacional de la dona i la… Llegeix més»

CONCURS “LA CLOTXA A L’ESCOLA” EDICIÓ 2020

Torna el concurs escolar organitzat pel CRP  i  Consell Comarcal de la Ribera d’Ebre  al voltant de LA CLOTXA, element de la cuina tradicional de la Ribera d’Ebre amb l’objectiu de ser un element identitari i cohesionador de la… Llegeix més»

2n DEBAT TERRITORIAL CONGRÉS EDUCACIÓ PÚBLICA

El segon dels debats territorials del  I Congrés d’Educació Pública de Catalunya tindrà lloc el proper DISSABTE 8 de febrer de 2020 a l’Escola Doctor Ferran de Corbera d’Ebre.
Temàtica del debat: Innovació, emancipació, transformació i xarxes
Inscripció…Llegeix més»

PERSPECTIVA ESCOLAR NÚM.409: Monogràfic EL MÒBIL A L’AULA

Al núm.409 de la revista pedagògica PERSPECTIVA ESCOLAR trobareu un monogràfic sobre l’ús del MÒBIL A L’AULA