Mostra d’experiències 360 º Escola Enric Grau Fontseré de Flix

Dins la Jornada Anual on line EDUCACIÓ 360, dissabte 17 d’octubre,  el director de l’escola de Flix, Josep Manel Albiac i la referent d’inclusió i de convivència del centre Raquel Sànchez exposen el seu projecte: UN CONFINAMENT AMB MIRADA 360.
A la… Llegeix més»

2a Edició CAMPUS EDUCACIÓ DIGITAL TERRES DE L’EBRE

Des dels SSTT d’Educació  i els Serveis Educatius Terres de l’Ebre s’està organitzant una segona edició del Campus Digital de Terres de l’Ebre que tindrà lloc entre el 19 d’octubre i el 6 de novembre, adreçat a membres dels equips directius i coordinadors digitals (o… Llegeix més»

Bloc COEDUCA’T

El Departament d’Educació el curs passat va crear el Programa Coeduca’t i aquest curs desplegarà formacions per al professorat que arribaran al segon trimestre a la Ribera.
Aquí us presentem el bloc: https://blocs.xtec.cat/coeducacioiigualtat/
Hi trobareu eines i recursos per ampliar la mirada coeducativa… Llegeix més»

Xerrada virtual amb @XavierMeler “NODES” Anotacions i gravació sessió Ribera

Dimecres 7 d’octubre vam gaudir i aprendre molt amb la xerrada virtual sobre NODES a càrrec de Xavier Meler, assessor tècnic de l’Àrea de Cultura Digital del Departament.Us facilitem unes anotacions de la sessió sobre els objectes que vam treballar.
1.NOU OBJECTE… Llegeix més»

Xerrada virtual i taller NODES – PFZ Ribera

Reconvertint el FEM I COMPARTIM anul·lat el curs passat  farem intercanvis i propostes de millora amb NODES.
Us animem a participar virtualment a les sessions sobre NODES d’intercanvi entre centres segons formacions dins el Pla de Formació de Zona de la Ribera:
.XERRADA SOBRE NODES, l’espai web… Llegeix més»

LEARN TO CHECK. Formació contra la desinformació

Learn to Check és una plataforma web centrada en la formació contra la desinformació, amb continguts totalment en obert, i disponible en tres idiomes(català, castellà i anglès). Promou l’educació mediàtica i la verificació digital, a través de jocs,… Llegeix més»

MATERIALS COEDUCA’T: JOCS TRACTAMENT DE LES EMOCIONS I LA PREVENCIÓ DE L’ASSETJAMENT ESCOLAR

JOCS EDUCATIUS per treballar les emocions, les habilitats socials i la prevenció de l’assetjament escolar.

• BINGO DE LAS EMOCIONES : L’objectiu general és parlar sobre els sentiments i aprendre a mostrar empatia quan els altres ens expressen les seves emocions. L’objectiu és… Llegeix més»

MALETA DE LES EMOCIONS -GRANS-

Hem preparat un nou recurs per poder donar-vos un cop de mà a l’hora de treballar les emocions amb el vostre alumnat de Cicle Mitjà i Superior…LA MALETA DE LES EMOCIONS – GRANS-.
La maleta compta amb 31 volums  amb els que podreu treballar amb una… Llegeix més»

MALETA DE LES EMOCIONS -PETITS-

Hem preparat un nou recurs per poder  treballar les emocions  amb el vostre alumnat d’Educació Infanitl i Cicle Inicial…LA MALETA DE LES EMOCIONS – PETITS-.
La maleta compta amb 37 contes amb els que podreu treballar emocions amb mirada coeducativa com la tristesa, la ràbia, la… Llegeix més»

SETMANA BIO A L’ESCOLA (17 al 25 d’octubre)

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un… Llegeix més»