Formacions mentoratge digital PFZ Ribera

Podeu consultar les activitats de formació del professorat del PFZ que s’iniciaran virtualment al mes de setembre de competència digital docent, en aquest enllaç.
A partir del dia 1 de setembre es podrà realitzar la inscripció a la formació mentoritzada.
Els tallers intercentres dins la Xarxa… Llegeix més»

Orientacions per a l’elaboració del pla de suport individualitzat

Des del Departament d’Educació han elaborat una eina que s’adreça a tots els docents i professionals que intervenen en els centres, amb l’objectiu de proporcionar elements per elaborar el pla de suport individualitzat i facilitar el coneixement de la normativa i els marcs conceptuals… Llegeix més»

Jornada dels CRP, CdA i CESIRE “CRISI, OPORTUNITAT: INNOVACIÓ I TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA”

Dijous 9 de juliol va tenir lloc la Jornada de CRP, CdA i CESIRE 2020 sota el títol “Crisi, oportunitat: innovació i transformació educativa).
Tot el contingut de la jornada està recollit…aquí
El contingut està organitzat en diferents espais:
Llegeix més»

Jornada anual XARXA COMPETÈNCIES BÀSIQUES

Divendres 3 de juliol a les 10 h el Departament d’Educació organitza la jornada de cloenda de la Xarxa de Competències Bàsiques oberta a tot el professorat interessat. Aquesta vegada serà virtual.
Trobareu el programa i més informació al bloc de la… Llegeix més»

El final de curs i el desconfinament als centres docents de la Ribera

Un final de curs especial, diferent, semidesconfinats, amb centres i serveis amb mesures excepcionals.
Però amb un clam d’unió i de felicitar-nos plegats per reinventar-nos ara i sempre.
Gràcies per aquest esforç de continuar avançant plegades ESCOLES, FAMÍLIES  I SERVEIS EDUCATIUS!!
Som una gran comunitat d’aprenentatge !
Fem xarxa… Llegeix més»

Més recursos emocionals per treballar amb l’alumnat

“Una bona educació emocional, és un bon predictor de l’èxit social” , afirma Marta Gutiérrez, psicòloga especialitzada en psicologia infantil i orientació educativa. I és que les emocions afecten la nostra manera de percebre i viure les coses, i per tant, saber gestionar-les ens permet controlar com vivim la vida.… Llegeix més»

Compartim activitats des de la Xarxa de Competències Bàsiques

Més de 150 centres han compartit alguna proposta didàctica.
Com l’Escola Lluís Viñas, on trobem un exemple d’activitat que han realitzat amb les famílies, FEM GALETES  a l’educació infantil.
I la seva experiència amb un tast de codocència en lLlegeix més»

Coordinació Escoles Verdes Ribera d’Ebre

Per al proper curs podem ampliar el nombre de centres participants.
Dilluns dia 18 de maig realitzem la coordinació territorial amb la formadora Imma Piñas i la nova assessora d’Escoles Verdes per al proper curs Anna Papió.
Participen 5 centres de la comarca que han iniciat el… Llegeix més»

Programa OBJECTIU 2030

El Super3 estrena l’espai sobre desenvolupament sostenible “Objectiu 2030”, produït pel Departament d’Educació en col·laboració amb TV3, sobre els ODS.
Aquest dilluns, 18 de maig, a les 19.50, el canal Super3 estrena aquest programa presentat per dos mestres, que incideix en els 17 Objectius de Desenvolupament… Llegeix més»

Formació extraordinària COMPETÈNCIA DIGITAL ESTIU 2020 (13 de juliol a 30 d’agost)

Formació EXTRAORDINÀRIA COMPETÈNCIA DIGITAL ESTIU 2020.
Dates: del 13 de juliol al 30 d’agost
Modalitats:
Càpsules KUDIS : Les Kudi són càpsules autoformatives de 10h de durada certificades. Per poder participar en aquest tipus de formació cal inscriure’s a Odissea. Per a la certificació,… Llegeix més»

Conferència Laboratori de Matemàtiques “UNA MALETA I UN VIATGE” amb Jordi Font

Dimarts 30 de juny es va iniciar la formació de LABORATORI DE MATEMÀTIQUES amb la presentació de les maletes que s’han preparat des del CESIRE // CAMPANYA DE LABORATORI DE MATEMÀTIQUES.
L’activitat central de la jornada va ser… Llegeix més»

JORNADA INAUGURAL CAMPUS D’EDUCACIÓ DIGITAL TERRES DE L’EBRE AMB MERCÈ GISBERT

Dilluns 22 de juny a les 16h va tenir lloc la 1a sessió del CAMPUS D’EDUCACIÓ DIGITAL TERRES DE L’EBRE.
La inauguració del Campus va anar a càrrec de la Directora dels SSTT d’Educació a les Terres de l’Ebre, Sra. Montserrat Perelló.… Llegeix més»

Síndrome de Tourette, implicacions educatives en l’àmbit escolar

Us compartim un article de Ramon Pujades, doctor en pedagogia i membre de l’Associació Tourette Catalunya, dirigit a tots els docents i educadors per tal de facilitar-vos la tasca educativa envers l’alumnat que manifesta la condició de la síndrome de Gilles de la Tourette,… Llegeix més»

21 DE JUNY…DIA INTERNACIONAL PER A L’EDUCACIÓ NO SEXISTA