Projecte d’Innovació a l’escola de La Palma d’Ebre amb l’esglèsia “La romànica”

L’alumnat de cicle superior de l’Escola 1 d’Abril de La Palma  dinamitza la seva església romànica.

Aquest curs s’ha presentat com a projecte d’innovació en la convocatòria del mes de setembre del Departament d’Educació.

FELICITATS!!!

La directora Anna Bladé va iniciar l’any 2016 una experiència de MHM ( Mobil History Map) de georeferenciació amb l’alumnat. Van  georeferenciar el monument de l’Església ” la Romànica” i el propi alumnat van fer de protagonistes i actors/actrius d’un vídeo molt maco.

Després es va publicar també un anecdotari. Enllaç al bloc.

Treball interdisciplinar amb significació social i relacionat amb les competències bàsiques, donant molt d’èmfasi a l’expressió escrita i oral, al coneixement de l’entorn, a l’expressió artística i sobretot a la competència digital.

Cada curs s’avança i es treballa aquest projecte global que es va complementant amb la implicació de tota la comunitat educativa del poble.