MALETA DE LES EMOCIONS -PETITS-

Hem preparat un nou recurs per poder  treballar les emocions  amb el vostre alumnat d’Educació Infanitl i Cicle Inicial…LA MALETA DE LES EMOCIONS – PETITS-.

La maleta compta amb 37 contes amb els que podreu treballar emocions amb mirada coeducativa com la tristesa, la ràbia, la por, l’alegria…i altres conceptes importants per la prevenció de l’assetjament com ara l’assertivitat, l’empatia, l’acceptació de la diversitat, l’acceptació d’un mateix, la confiança i l’autoestima.

Entre els contes trobareu la col·lecció EMOCIONS de l’Ed. Salvatella, molt útil per ajudar als petits a identificar les emocions i expressar-les.

Contes que disposen de contingut addicional:

• L’ABRAÇADA: podeu visionar un vídeo . Amb aquest conte podreu treballar què podem fer quan no ens podem fer abraçades.
  • EL CAZO DE LORENZO: versió animada. Conte per treballar el respecte a la diversitat funcional, la inclusió, l’empatia i la superació personal de les adversitats.
  • MARTÍ: Història que ens ajuda a treballar l’amistat per damunt de la diversitat funcional. Ens apropa d’una manera molt especial i delicada a l’autisme. Podeu trobar una proposta d’activitat per treballar amb l’alumnat després d’haver llegit el llibre…aquí
  • FINS AVIAT, GRISELDA! Fa uns mesos vam publicar una proposta de lectura sobre la tristesa..aquí

Podeu consultar l’enllaç al llistat de llibres…aquí

Podeu accedir a les nostres publicación sobre educació emocional…aquí