MALETA DE LES EMOCIONS -GRANS-

Hem preparat un nou recurs per poder donar-vos un cop de mà a l’hora de treballar les emocions amb el vostre alumnat de Cicle Mitjà i Superior…LA MALETA DE LES EMOCIONS – GRANS-.

La maleta compta amb 31 volums  amb els que podreu treballar amb una mirada coeducativa emocions com la tristesa, la ràbia, la por, l’alegria…i altres conceptes importants per la prevenció de l’assetjament com ara l’assertivitat, l’empatia, l’acceptació de la diversitat, l’acceptació d’un mateix, la confiança i l’autoestima.

Destaquem els contes:

• Contes per estimar-te millor, d’Àlex Rovira i Francesc Miralles. Recull de 35 històries que ajudaran a treballar l’autoestima del nostre alumnat.
  • El pot de llum, de Lisa Thompson. Amb aquesta història es poden treballar l’amic imaginari, la inseguretat, les pors i la força interior.
  • Els veïns del Carrer Quisap. Proposta de lectura al voltant de la solidaritat i la cooperació entre els membres de la comunitat.

Entre els volums trobareu:

Podeu accedir al llistat…aquí

Podeu accedir a les nostres publicación sobre educació emocional…aquí