Equip

El Servei Educatiu de la Ribera d’Ebre del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya està format per un equip multidisciplinar que treballa en xarxa:

• CRP (Centre de Recursos Pedagògics): Equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona. Equip de dinamització i assessorament dels professionals i centres educatius per a la millora i transformació educativa. Equip format per 2 professionals. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic del CRP.
  • EAP (Equip d’Assesorament i orientació Psicopedagògic): Equip que dóna suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies. Equip format per quatre professionals, inclosa la Treballadora Social. Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’EAP.
  • ELIC (Equip d’assessorament i orientació en Llengua, Interculturalitat i Cohesió social): Per donar suport al professorat en el treball de la competència lingüística de tot l’alumnat en general, en l’atenció a l’alumnat procedent de processos migratoris i a l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius. Al SE de la Ribera d’Ebre disposem de mitja jornada ELIC . Podeu consultar les activitats, recursos i notícies a l’apartat dinàmic de l’ELIC.

El Servei Educatiu de la Ribera d’Ebre també disposa de CREDA (Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius) i es coordina amb altres serveis educatius específics com el CRETDIC i el CREDV per a l’atenció a l’alumnat.

La xarxa educativa i la col·laboració amb altres Serveis Educatius de Suport Curricular com els Camps d’Aprenentatge i el CESIRE són fonamentals.

A la comarca es potencia el CdA de Flix, on es va iniciar la col·laboració amb l’Entorn d’Aprenentatge de l’Espai Natural de Sebes a Flix dins la Ribera d’Ebre des dels seus inicis,

i els Camps d’Aprenentatge propers:

ampa

La gestió i organització del SEZ ve emmarcada per les Directrius d’inici de curs escolar del Departament d’Educació. Les línies prioritàries d’actuació dels serveis educatius es fonamenten en les línies
estratègiques que marca el document “Objectius prioritaris del sistema educatiu” dels documents d’organització i gestió de centres, posant l’accent en l’acompanyament i l’assessorament als centres, al professorat, a l’alumnat i a les famílies.

Podeu consultar els professionals assignats al vostre centre posant-vos en contacte amb el SE.

Cada inici de curs s’acorda i es planifica l’horari d’atenció segons prioritats de cada centre docent amb el Servei Educatiu de la Ribera d’Ebre.