CENDRES

INSCRIPCIÓ

Es realitzarà la representació de l’obra i debat amb el professorat que s’ha inscrit.
Lloc: Fabra i Coats. Carrer Sant Adrià, 20 Sant Andreu.
Data: 20 d’octubre
Horari: 17.30 – 1930

Inscripció i informació de la formació

Cendres és una obra de teatre per l’aula que parla sobre el dol (canvis inesperats, pèrdua d’éssers estimats, etc.) i que es presenta com un recurs educatiu per treballar aquesta temàtica amb l’alumnat i que sovint no es tracta a les escoles. Està pensat principalment per 5è, 6è de primària i 1r ESO. La proposta engloba les diferents fases del dol en la infància (negació, ràbia, tristesa i acceptació) i les emocions i sentiments propis que es genera en un procés de pèrdua.

El projecte CENDRES s’articula amb la realització de diverses accions i activitats:
1-Activitat adreçada al professorat: una sessió on es representarà l’obra i una segona part on es presentaran eines i recursos específics al professorat del centre participant en el projecte, per treballar la temàtica del dol vinculada a la gestió emocional que generen les pèrdues i portar a terme les activitats dissenyades per als infants dins d’aquesta proposta. És imprescindible assistir a la sessió, com a mínim un mestre o una mestra del centre que ho demana.

2-Activitats central per als infants: L’espectacle CENDRES més un debat conduït per als artistes amb l’alumnat participant. Tota aquesta activitat té una durada d’1 hora.

3-Avaluació de l’impacte del projecte a nivell quantitatiu i qualitatiu.

Aquest projecte s’acreditarà amb 10 hores de formació per al professorat que es distribueixen de la següent manera: 5 hores de treball directe amb els professionals de La Nave Va i 5 hores de treball intern en el centre educatiu per a desplegar les propostes educatives per treballar el dol a l’aula.

LINK TRAILER DE L’ESPECTACLE: https://www.youtube.com/watch?v=l8MTcmpLjgQ&t=24s