Bones Pràctiques de Centre Districte Les Corts Cicle Superior

CICLE SUPERIOR EDUCACIÓ PRIMÀRIA

AQUEST SANT JORDI CONFINAT FELICITEM ALS AVIS (Escola Barcelona)

Ja fa molts anys que, especialment per l’època de Nadal, realitzem activitats d’aprenentatge-servei relacionades amb la gent gran. D’una banda col·laborem amb l’associació d’Avismón amb els nens de 5è. Aquest curs promou una recollida d’aliments en la qual participa tota l’escola . D’altra banda amb els nens de 6è anem a visitar una residencia d’avis per felicitar-los-hi el Nadal. Doncs bé, durant el confinament vam poder observar com el col·lectiu de la gent gran es feia especialment vulnerable, el virus els atacava de manera indiscriminada i a més molts d’ells s’havien de quedar confinats a casa seva sols , és el cas d’ Avismón, o bé, en alguns casos, en una habitació d’una residencia.

Va ser aquí on vam pensar que per Sant Jordi podíem tenir una continuïtat amb les activitats del Nadal i fer passar als avis una diada de Sant Jordi,
encara que confinats, una mica més especial. Tothom va rebre l’activitat molt bé, des d’Avismón i la Residència Centre-parc fins l’escola i les famílies. A més, tant la Residència com Avismón van fer, el seu recull a les seves xarxes socials on es va poder apreciar que l’activitat havia estat tot un èxit.

ROSES AMB COR (Escola Solc)

L’alumnat de 6è de Primària de l’Escola Solc ha fett unes roses per celebrar Sant Jordi. Podeu veure el vídeo que ha creat la Joana per a presentar la tasca. Descarrega vídeo.

CARTES AMB COR (Escola Solc)

L’alumnat de 6è de Primària de l’Escola Solc ha escrit unes cartes molt especials per al personal sanitari que està treballant tant per fer front a l’actual crisi sanitària. Us en mostrem un exemple d’una alumna.

Hola, sóc la Clara,
Us vull donar les gràcies per tot el que esteu fent. Sense vosaltres estaríem perduts.
????????????????????
Cada dia surto al balcó, a les 8:00, per aplaudir-vos per tot el que esteu fent.
Moltes gràcies per ser allà quan us necessitem, sabem que podem contar amb vosaltres.
????????????????????
Moltes gràcies per dedicar tot el vostre dia per ajudar-nos.
Moltes gràcies per fer que aquest problema tingui solució.
????????????????????

Moltíssimes gràcies per tot.
Espero que jo de gran també sigui tan solidària.
????????????????????????