Final del “I SVH English Challenge”

La Comunitat de Pràctiques que engloba els referents de Llengües Estrangeres de l’Especialitat de Llengua Anglesa dels Centres de Sant Vicenç dels Horts enguany han organitzat la I SVH English Challange, un concurs -en forma de lligueta de preguntes- realitzat a través d’aquests Kahoots al llarg del mes de maig en llengua anglesa (de manera telemàtica).

En primer lloc, els  alumnes d’Educació Secundària de l’INS Frederic Mompou i l’INS Gabriela Mistral) van preparar durant el mes de febrer aquests vídeos convidant els alumnes d’Educació Primària de 5è i de 6è de les escoles participants (ESC La GuardiaESC Sant AntoniESC Sant Jordi i ESC Sant Josep).

Al seu torn, els alumnes d’EP també van fer la presentació del grup a través d’uns videos que van enviar als Instituts.

Després els mateixos alumnes d’ES el mes de març van elaborar aquestes preguntes per als kahoots que havien de realitzar els alumnes d’EP.  El concurs ha estat un èxit  per la participació i per la motivació de l’alumnat. I, finalment, han estat els mateixos alumnes d’ES qui s’han gravat per donar els resultats dels grups guanyadors del concurs.

Aquest és el pòdium dels resultats:

Felicitem a l’escola que ha rebut el 1r premi de 5è i el 1r premi de 6è, que ha coincidit en l’ESC Sant Josep. Allà se li ha anat a lliurar el trofeu amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts i el curs vinent passarà a l’escola que li correspongui.
Sònia Fernández, Mestre referent d’anglès de 6è
Júlia García, Mestra referent d’anglès de 5è