Sant Vicenç dels Horts English Challenge

La Comunitat de Pràctiques que engloba els referents de Llengües Estrangeres de l’Especialitat de Llengua Anglesa dels Centres de Sant Vicenç dels Horts enguany no han pogut preparar la Celebració de l’English Day, com s’havia fet en els cursos passats, a causa del context de pandèmia que afecta, entre molts d’altres temes, als actes conjunts entre centres.

Per aquest motiu, els docents agrupats en aquesta comunitat de pràctica han pensat de realitzar una activitat que pugui mantenir el contacte entre l’alumnat d’Educació Primària i d’Educació Secundària dels centres de Sant Vicenç. Es tracta d’una lligueta de preguntes que es realitzarà al llarg del mes de maig en llengua anglesa (en línia) i que s’ha anomenat SVH English Challange.n

Els alumnes de 1r d’ESO dels centres de Secundària (INS Frederic Mompou i INS Gabriela Mistralhan preparat 6 kahoots de 10 preguntes cadascun (de temes d’actualitat), adreçat als alumnes de 5è i 6è de les Escoles de Primària (ESC La Guardia, ESC Sant Antoni, ESC Sant Jordi i ESC Sant Josep).

Prèviament a l’inici de la lligueta, els alumnes necessiten conèixer-se i per aquest motiu des dels Instituts els alumnes han editat uns videos per convidar als alumnes de Primària a participar a la Lligueta del SVH English Challenge. Alhora, els alumnes de les escoles elaboren també els seus videos de grup per presentar-se a la resta dels participants.