Alumnes de @Salesians_SVH premiats a #EduRecerca Baix Llobregat 2016

aerodinamicasalesians
Carles Solé, Roger Solé i Ian Langa recollint el Premi Universitat Politècnica de Catalunya

A l’edició 2016 d’Edurecerca Baix Llobregat van ser premiats dos treballs de recerca presentats per alumnes del centre Salesians de Sant Vicenç dels Horts

Aerodinàmica Eòlica de Carles Solé, Roger Solé i Ian Langa, tutoritzat per Francesc Jornet Vilaplana i Aprendre a emprendre de Sílvia Olivares Guillén i Roger Ordoño Manzanas, tutoritzat per Josep Fernández es van endur el premi Universitat Politècnica de Catalunya i el premi Innobaix respectivament.

En Carles, en Roger i l’Ian van recollir presencialment el premi a l’acte que es va celebrar el dia 20 de juny a Sant Feliu de Llobregat. La Sílvia i el Roger no val poder assistir-hi i van delegar la recollida del seu premi en unes companyes de centre.

Amb el treball Aerodinàmica eòlica els seus autors, el Carles, el Roger i l’Ian van comprovar, a partir d’una maqueta funcional d’un aerogenerador, amb diferents aspes intercanviables, les diferents lleis que regeixen l’aerodinàmica i poder saber quin perfil és el més aerodinàmic provant-les en l’aerogenerador.

I amb Aprendre a emprendre la Sílvia i el Roger es van plantejar trobar una via de negoci en l’economia actual, a partir de l’anàlisi de l’entorn, i garantir la seva continuïtat en el mercat. Volien saber emprendre i portar a la pràctica una idea base. La hipòtesi de sortida era que un negoci que vulgui tenir possibilitats de persistir en el mercat ha de ser útil, innovador i còmode, i per aquest motiu els autors creuen que el sector referent a les noves tecnologies era la via de negoci que oferia més possibilitat d’èxit.

Reportatge de l’acte de lliurament de premis Edurecerca 2016