#acasallegimenveualta, la proposta del XVI CLVA

La setzena edició del Certamen de lectura en veu alta que organitza la Fundació Enciclopèdia Catalana, es va haver de reconvertir degut a l’emergència sanitària de la COVID-19.

Als centres que prèviament s’havien inscrit per participar a les fases territorials que de la mà dels Centres de Recursos Pedagògics s’organitzaven als diferents Serveis Territorials d’Educació se’ls va proposar que enviessin vídeos dels seus alumnes llegint en veu alta des de casa seva.

Els vídeos que es van rebre a la coordinació del Certamen es van penjar en un canal de Youtube agrupats segons les categories: Grumets Vermells, Grumets Verds, Timoners, Corsaris i Tropa de Corsaris.

De la demarcació del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 hi van participar alumnes de l’Escola Santa Maria de Cervelló (Cervelló) i de l’Institut Gabriela Mistral (Sant Vicenç dels Horts).

A continuació us mostrem els vídeos d’aquest centres.

Escola Santa Maria de Cervelló

Grumets Vermells (Cicle mitjà d’educació primària)

Hera Saiz llegeix un fragment de Contes de bona nit per a nenes rebels.

Íngrid Martínez llegeix un fragment d’El cas de les llaminaduries misterioses.

Grumets Verds (Cicle superior d’educació primària)

Guerau Arrébola llegeix un fragment de Priscilla Kram.

Li Wen He llegeix un fragment de Diari d’una penjada. Una estrella poc glamurosa.

Institut Gabriela Mistral

Corsaris (Primer cicle d’ESO)

Saoussane Ziati llegeix un fragment de Promise.

Nora Picanyol llegeix un fragment d’Aloma.

Tropa de corsaris (Segon cicle d’ESO)

Alícia Torres llegeix un fragment de Harry Potter i la cambra secreta.