VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Dilluns 13 de maig, a les 17h, es celebrà a l’Institut Joaquim Blume d’Esplugues de Llobregat la fase territorial dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya.

La nostra zona va estar representada per:
Categoria A (CI primària): la Martina Vidal Sadurní (Escola L’Alzina. Molins de Rei)
Categoria B (CM primària): la Gema Fresno (Escola El Palau. Molins de Rei)
Categoria C (CS primària): l’ Huanqiang Zhao (Escola El Palau. Molins de Rei)
Categoria E (Atenció Diversitat Secundària): la Marina Bernito Escaja (Escola Mestral. St Feliu Ll.)
Categoria F (1r i 2n ESO): l’Olga Pascual Estivill (Escola Mestral. Sant Feliu de Llobregat)
Categoria G (3r i 4t ESO): l’Ariadna Figueras Vea (Escola Mestral. Sant Feliu de Llobregat)
Categoria H (Conte audiovisual): classe “Els Bruixots”, de 6è de primària (Escola El Palau. Molins Rei)

• la Gema Fresno (categoria B) de l’Escola El Palau de Molins de Rei  i
  • la  Marina Bernito Escaja (categoria E) de l’Escola Mestral de Sant Feliu de Llobregat
    han estat SELECCIONADES per passar a la FASE FINAL d’aquests VI Jocs Florals Escolars.

FELICITATS  a tots els participants i ENHORABONA als alumnes i centres seleccionats per a la fase final!!!

IMATGES DE L’ACTE

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *