HI HAVIA UNA VEGADA… Contes encetats, contes contats (2016-2017)

Ja tenim publicats els trenta-un contes cooperatius de la vuitena edició, corresponents a aquest curs 2016-2017.
Des d’aquí volem FELICITAR els JOVES ESCRIPTORS i ESCRIPTORES, i fer arribar el nostre AGRAÏMENT i RECONEIXEMENT al PROFESSORAT que ha fet possible aquesta nova edició!!!!
Com ja… Llegeix més»

Benvinguts a pagès

Cap de setmana de visites

Benvinguts a pagès és un cap de setmana en el que explotacions de tot Catalunya obriran les portes de casa seva per ensenyar-nos els seus camps, els seus ramats, les seves barques i els seus obradors.
Tota la informació la trobareu… Llegeix més»

Trocamba 2017

10 anys treballant en xarxa
10 anys educant per a la sostenibilitat

La TROCAMBA, és la Trobada de Comitès Ambientals d’Alumnes de Sant Feliu de Llobregat.
Organitzada des del curs 2010-11 pel professorat i alumnat de les escoles, la TROCAMBA és un espai de trobada dels delegats… Llegeix més»

Formació permanent del professorat

Pla de
Formació de