Saló d’Ensenyament 2017

El Saló de l’Ensenyament presenta una completa i actualitzada oferta d’estudis de batxillerat, universitaris, altres estudis superiors, complementaris, de formació professional i idiomes, així com de serveis a l’educació.
Calendari:  del 22 al 26 de març
Horaris:
De dimecres a divendres: de 9 a 19h
Dissabte: de… Llegeix més»

Còmics a l’aula

L’objectiu principal d’aquesta maleta és oferir recursos per introduir l’ús del còmic a l’aula com a eina d’aprenentatge. Inclou una proposta didàctica, un llistat de recursos en línia i una selecció de còmics on trobem títols de col·leccions històriques i publicacions actuals. També conté diverses pel·lícules de personatges reconeguts en el món del còmic.… Llegeix més»

Concurs 2017 Mschools Studentg Awards – Mobile History Map

El concurs “mSchools Student Awards – Mobile History Map” pretén  fomentar el treball col·laboratiu de l’alumnat dels centres participants a la plataforma de geolocatlizació Mobile History Map, mitjançant el desenvolupament de continguts d’interès i premiar-ne les aportacions més reeixides.
S’adreça als centres de Primària i de… Llegeix més»