Guia de Lectura SANT JORDI 2019

Us presentem la nova Guia de Lectura SANT JORDI 2019 en format digital.

Àlbums il·lustrats, contes d’aventures, graaaaans llibres d’animals gegants, petits llibres d’animals menuts, llibres de dracs i de vampirs, poemes, biografies, llibres de dinosaures i contes ambientats a la prehistòria,… Llegeix més»

LA CALAIXERA DELS SENTIMENTS, més recursos i nous enllaços!

La CALAIXERA dels SENTIMENTS és una maleta pedagògica elaborada pel CRP, que recull més de 80 de recursos:
– àlbums il·lustrats, contes i llibres i adreçats a l’alumnat d’educació infantil, primària i secundària
–
llibres i propostes per al professorat
– enllaços d’interès

La CALAIXERA té 3 calaixos amb recursos de temàtiques específiques:

♦  CALAIX  de  la  DIVERSITAT
       ♦  CALAIX  de  les  EMOCIONS.
       ♦  CALAIX  del  DOL  i  la  MORT (el pas del temps, la pèrdua, el dol i la malaltia de l’Alzeheimer)

Laboratoris de Lectura

Els dimarts 30 d’octubre i 13 de novembre vam assistir a les darreres sessions del taller “Els laboratoris de Lectura” del nostre Pla de Formació de Zona (PFZ).
Aquestes dues sessions, a càrrec de la Marta Roig (especialitzada en la promoció de la… Llegeix més»

HI HAVIA UNA VEGADA… Contes encetats, contes contats (9a edició)

Us presentem els trenta-set contes cooperatius de la novena edició de l’activitat cooperativa “HI HAVIA UNA VEGADA… Contes encetats, contes contats“,
corresponent a aquest curs 2017-2018.
Des d’aquí volem FELICITAR els JOVES ESCRIPTORS i ESCRIPTORES i fer arribar el nostre AGRAÏMENT i RECONEIXEMENT al PROFESSORAT que ha fet possible aquesta… Llegeix més»

Guia de Lectura “SANT JORDI 2018”

Us presentem la nova Guia de Lectura “SANT JORDI 2018” en format digital !!!!

Adreçada a tota la comunitat educativa (professorat, alumnat i famílies), es tracta d’una acurada tria de lectures, proposada pels mestres del Seminari de zona “Dinamitzem de les Biblioteques Escolars“, a partir de la pròpia experiència.

ESPEREM  QUE  LA  GAUDIU I QUE SIGUI DEL VOSTRE INTERÈS!!!!!

XIV Certamen Lectura en Veu Alta

XIV Certamen de LECTURA en VEU ALTA

Divendres 9 de març es celebrà a l’Institut Blume d’Esplugues de Llobregat, el primer quart de final del XIV Certamen de Lectura en Veu Alta,
amb la presència de centres d’Esplugues de Llobregat-Sant Just Desvern, Sant Feliu de Llobregat-Molins de Rei,
Cornellà de Llobregat-Sant Joan Despí, Martorell i Viladecans.

Des d’aquí volem FELICITAR  TOT  L’ALUMNAT  PARTICIPANT  i en especial el de les escoles de Molins de Rei i Sant Feliu de Llobregat.

REPORTATGE GRÀFIC quarts de final Esplugues de Llobregat -9 març 2018-
REPORTATGE GRÀFIC quarts de final Sant Vicenç dels Horts -21 març 2018-