El Saló de l’Ensenyament 2016 referma la seva vocació orientadora

L’oferta d’estudis per als joves després de l’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) és molt amplia i escollir el camí a seguir pot ser complicat. Per a facilitar aquesta tasca als estudiants, les seves famílies i professors torna, del 9 al 13 de març, el Saló… Llegeix més»

Workshop d’inclusió

Aquest taller formatiu s’adreça a fisioterapeutes, mestres i professors d’Educació Física d’escoles ordinàries que tenen algun alumne amb discapacitat física d’origen neurològic a les seves aules. L’objectiu d’aquesta formació és conèixer la filosofia de l’escola inclusiva i dotar de recursos teòrics i pràctics per tal… Llegeix més»

Juguem sense barreres

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El projecte “Juguem sense barreres”, igual que “Esports per a tothom” pretén que els joves donin suport a les activitats lúdiques i extraescolars esportives on participen infants amb discapacitats motòriques, paràlisi cerebral i discapacitats físiques de diferents centres educatius de l l’Hospitalet.
D’aquesta manera, els joves… Llegeix més»

Alumnes de l’escola Pau Vila queden segones al 2n Campionat de Catalunya de SCRABBLE escolar

Exemple de Carrusel disponible directament a la targeta resum. Els carrusels permeten incloure imatges, vídeos i textos. Marqueu “Mostra el contingut sencer” a la caixa de “Paràmetres” perquè es mostri directament.