Guia de Lectura SANT JORDI 2019

Us presentem la nova Guia de Lectura SANT JORDI 2019 en format digital.

Àlbums il·lustrats, contes d’aventures, graaaaans llibres d’animals gegants, petits llibres d’animals menuts, llibres de dracs i de vampirs, poemes, biografies, llibres de dinosaures i contes ambientats a la prehistòria, llibres de grans poetes com en Federico García Lorca, escape books, llibres en anglès… TOTA una variada selecció proposada pels i les mestres del Seminari de zona “Dinamitzem de les Biblioteques Escolars“, a partir de la pròpia experiència i adreçada a tota la comunitat educativa (alumnat, famílies, professorat)

ESPEREM QUE LA GAUDIU!!!!