Avaluació formadora: canviem la pràctica a l’aula. Conferències a càrrec de Neus Sanmartí

L’ Avaluació formadora: canviem la pràctica a l’aula amb aquesta xerrada a càrrec de Neus Sanmartí serà el punt de partida que ens permetrà:
– Identificar diferents metodologies en l’avaluació de l’alumnat.
– Aplicar estratègies innovadores en el procés d’avaluació de l’alumnat
– Integrar la cultura d’avaluació… Llegeix més»

#ARGO!nautes. Programa d’ajuts per a sortides culturals al patrimoni cultural adreçada als centres educatius públics

El programa ArGOnautes és un programa d’ajuts per a sortides escolars al patrimoni cultural, impulsat per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Es tracta d’un projecte pioner, en l’àmbit de la inclusió social en relació a… Llegeix més»