LA MÀGIA DE L’ANIMACIÓ

En aquestes dues caixes, quasi màgiques, hi trobareu un seguit d’aparells molt senzills d’utilitzar que us permetrà treballar i experimentar amb els vostres alumnes el precinema.

Estan adreçades a alumnat a partir del cicle mitjà de primària. Tot i que també es pot utilitzar de manera més lúdica amb grups de totes les edats.

Les maletes estan formades per:

1. 1 guia didàctica.
  2. 1 USB amb la guia didàctica digital i una presentació per als alumnes.
  3. 1 zoòtrop amb bandes d’imatges.
  4. 1 praxinoscopi amb bandes d’imatges.
  5. 1 fenaquistoscopi amb 2 discos d’imatges.
  6. 1 cine Nic (+ una bombeta de recanvi), una pantalla i 2 pel·lícules.
  7. 4 foliscopis.
  8. 5 taumàtrops.
  9. I plantilles per elaborar les vostres pròpies bandes d’imatges.

Avaluació formadora: canviem la pràctica a l’aula. Conferències a càrrec de Neus Sanmartí

L’ Avaluació formadora: canviem la pràctica a l’aula amb aquesta xerrada a càrrec de Neus Sanmartí serà el punt de partida que ens permetrà:
– Identificar diferents metodologies en l’avaluació de l’alumnat.
– Aplicar estratègies innovadores en el procés d’avaluació de l’alumnat
– Integrar la cultura d’avaluació… Llegeix més»

#ARGO!nautes. Programa d’ajuts per a sortides culturals al patrimoni cultural adreçada als centres educatius públics

El programa ArGOnautes és un programa d’ajuts per a sortides escolars al patrimoni cultural, impulsat per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Es tracta d’un projecte pioner, en l’àmbit de la inclusió social en relació a… Llegeix més»