Pla d'Educació Digital de Catalunya Estratègia digital de centre Orientacions coordinador digiral Nodes Projecte Acceleració digital

Concurs de Bones Pràctiques per part del del Ministeri d’Educació (Categoria biblioteca escolar)

S’acaba de publicar una convocatòria de Concurs de Bones Pràctiques per part del del Ministeri d’Educació. Entre les seves categories hi ha la biblioteca escolar. Es reconeixerà, amb un import de 10000 €, un projecte per cada una de les categories i modalitats.
La categoria 4… Llegeix més»

‘L’univers divers’, el primer llibre de l’IRBLleida per visibilitzar i conscienciar sobre les malalties minoritàries

L’univers divers’ és el primer llibre editat per l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida Fundació Dr. Pifarré (IRBLleida) per visibilitzar, conscienciar i canviar la mirada davant del món de les malalties minoritàries. Els beneficis obtinguts per la venda del llibre, que ja es pot… Llegeix més»

Premi Escola, agricultura i alimentació ecològica.

Encara sou a temps,  fins al dia 15 de juliol, podeu presentar el vostre projecte al  “IX edició del  Premi Escola, agricultura i alimentació ecològica”.
Aquest premi va ser creat per la Generalitat de Catalunya (Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Departament d’Educació i Departament de… Llegeix més»

Voluntaris de lectura per a l’èxit educatiu a l’Escola Montserrat

L’escola Montserrat participa des del curs 2019-2020 en el programa LÊCXIT, el qual té per objectiu la millora de la comprensió lectora dels infants amb la intervenció setmanat en horari extraescolar de voluntariat en el centre. La clau de LÊCXIT està a treballar de forma lúdica i amena el gust per la lectura… … Llegeix més»

Orientacions per a la coordinació digital de centre