Pla d'Educació Digital de Catalunya Entorn virtual aprenentatge Centres educatius en linia Treballar les emocions

20 d’octubre Pensament Computacional Desendollat, Scratch i App Inventor

El dimarts dia 20 d’octubre de 2020 se celebrarà el primer Seminari Web d’aquest curs 2020-2021 dedicat a la presentació de les iniciatives que es duran a terme i a la presentació d’experiències didàctiques relacionades amb el Pensament Computacional Desendollat (PC Desendollat), la programació amb… Llegeix més»

Recomanacions i mesures per evitar els brots de la COVID-19 en 18 idiomes.

Documents en altres idiomes per a famílies i escola
enllaç a la FONT

A continuació s’ofereix la traducció a 18 idiomes de la carta del conseller d’Educació i la consellera de Salut “Mesures extraordinàries de /Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles”… Llegeix més»

10 Estratègies per a donar suport a la comprensió i producció de la llengua en totes les àrees del currículum.

Us oferim un recull d’estratègies per donar suport a la comprensió i producció de la llengua en totes les àrees del currículum, proposades per Elisabeth Coelho. Hi trobareu també enllaços a recursos que poden ajudar a implementar-les.

Llegeix més»

Fins el 14 d’octubre Inscripcions obertes 25a Setmana de la Ciència . Activitat adreçada a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport de la Generalitat de Catalunya, organitza la 25a edició de la Setmana de la Ciència, que se celebrarà del 14 al 29 de novembre, arreu de Catalunya.

L’activitat “La ciència en primera persona” que es celebrarà el… Llegeix més»

Jornades europees de patrimoni

OBRIM LES PORTES DEL PATRIMONI CULTURAL
Un any més, celebrem les Jornades Europees de Patrimoni (JEP), una iniciativa del Consell d’Europa i la Comissió Europea que se celebra ininterrompudament a Catalunya des del 1991