Pla d'Educació Digital de Catalunya Entorn virtual aprenentatge Centres educatius en linia Treballar les emocions

Jornada Virtual de Recerca de Ciutat

El proper dijous 22 d’Abril, de 9 a 11h, se celebrarà la II Jornada Virtual de Recerca a la Ciutat de Cornellà.
L’objectiu d’aquesta jornada és visibilitzar i posar en valor el coneixement nou generat per 25 joves de Cornellà, que han estat seleccionats pels… Llegeix més»

#stjordilectura21. Proposta de @puntedu per a celebrar Sant Jordi

Des del programa “puntedu” ens fan una proposta per celebrar Sant Jordi: fer visibles els espais de lectura del centre, tant formals com informals, i les activitats que feu per celebrar aquesta diada.
Per a aconseguir-ho, demanen que compartiu les fotografies d’espais i activitats amb el hashtag #stjordilectura21 i… Llegeix més»

Despí en veu alta 2021

La mostra Despí en veu alta ja és apunt!!! Moltes gràcies a totes les escoles participants. Moltes gràcies per l’esforç, per la implicació, per treballar per posar en valor la lectura en veu alta, per fer arribar als nens i nenes… Llegeix més»

La UB divulga: Per a què serveix l’estadística? (Jornada adreçada al professorat de secundària i batxillerat de divulgació del món de l’estadística)

La Unitat de Cultura Científica i Innovació de la UB (UCC+I) us convida a participar en una nova acció, que tindrà lloc la tarda del 18 de maig, per apropar l’estadística a l’alumnat de secundària i batxillerat.

El Grup de Recerca en Bioestadística i Bioinformàtica (GRBIO)… Llegeix més»

Recursos tutoria per educar en valors. Primària i secundària

Recursos per educar en valors. Col·lecció de recursos pedagògics per facilitar la tasca de professorat. Cada volum aporta recursos i dinàmiques per a una temàtica concreta amb una proposta metodològica dels 6 als 18 anys. 6 llibres de l’Editorial Graó.

Al·lucinant. Propostes educatives per fomentar la… Llegeix més»

Jornades de Treballs de Recerca a Cornellà

Un any més han tingut lloc les JAMTR a Cornellà. Dos dies consecutius de treball intens amb l’alumnat de 1r de Batxillerat del municipi, on a partir d’un tema d’interès, relacionant-lo amb els ODS (Objectius del Desenvolupament Sostenible) i amb diferents dinàmiques de suport del Citilab,… Llegeix més»

Segona Trobada APS-Projecte Transalimenta al Baix Llobregat

DESOS Opció Solidària, una entitat que desenvolupa projectes d’Educació per la Justícia Global a través de la promoció del dret a l’alimentació a l’AMB, Economia Social amb projectes agroecològics al Parc Agrari del Baix Llobregat i  Cooperació Internacional a Nicaragua.

Segona… Llegeix més»

Conferència: Les pràctiques de l’enginyeria a l’aula

Quarta conferència virtual de les sessions que durant aquest curs formen part del projecte “Connecta’t a la recerca” adreçat a docents de diferents nivells educatius.

En aquesta conferència Cristina Simarro Rodríguez  parlarà de les pràctiques sobre enginyeria que es poden dur a terme a les aules d’infantil i primària i… Llegeix més»