Maletes d’animació lectora

Conjunt de materials de lectura per a treballar a l’aula amb alumnat d’educació infanti, primària i secundària.

El període de préstec habitual és de 21 dies, prorrogable.
Per fer una reserva contacteu amb el CRP.  93 685 31 00    crp-santfeliu@xtec.cat

Quin quadre!

Laboratori de lectura

Còmics dins d’una maleta!

Novel·la gràfica – còmic

Proposta d’activitat de promoció de la lectura que convida a experimentar al voltant de la lectura amb llibres i àlbums il·lustrats sobre pintura i pintors de totes les èpoques i estils.

Adreçada a educació primària (1r a 6è)  i també a  educació infantil.

(primària)

Maleta per a primària amb recursos per introduir l’ús del còmic a l’aula com a eina d’aprenentatge.

(secundària)

Maleta amb una selecció de novel·les gràfiques i còmics de diversos gèneres, formats i èpoques, amb les que els nois i noies podran gaudir d’algunes de les obres més significatives del 9è art.

Rosa Joana i les set magnífiques

Roal Dahl

El petit príncep

Maleta amb les obres de la Joana Raspall, el llibre d’en Miquel Descolt “Rosa Joana i les set magnífiques” i la seva proposta didàctica. La maleta de pedagògica “Roald Dahl” , d’animació a la lectura, ha estat elaborada a partir de la proposta didàctica de la Lola Casas “Tot Dahl“, recollida també en aquesta maleta.

Adreçada a primària i ESO.

Maleta en préstec al CRP, que conté 25 exemplars del conte “El petit príncep”, una mostra de diferents edicions i formats del mateix conte, una cantata, un cd amb la narració del conte, un cd-rom interactiu, un còmic i altres recursos.

Caputxetes

Titelles i recull de llibres de diferents versions sobre el clàssic conte de la caputxeta vermella.