V Jornada Plenària Xarxa 0-6. “Aprendre jugant”

Un any més, el grup impulsor de xarxa 0-6 de Sant Feliu de Llobregat va organitzar una jornada plenària dirigida a la comunitat educativa dels 0 als 6 anys. Va tenir lloc el dia 16 de març al Centre Cívic les Tovalloles. Enguany s’ha celebrat la 5a edició.

La jornada, en aquesta ocasió va girar entorn al  tema del JOC i l’APRENENTAGE. Vam comptar amb la xerrada a càrrec de Romina Pérez, “aprendre jugant”, on vam poder reflexionar sobre diferents aspectes en relació al joc “per què juga l’infant”.  Tot seguit, vam fer la presentació de dues experiències pràctiques relacionades amb aquesta temàtica, de l’Escola Bressol Municipal Ginesta, “Espais de lliure circulació” i de l’Escola Pública Arquitecte Gaudí “ Microespais i entrades relaxades”. Després de la pausa-cafè que va permetre continuar intercanviant opinions d’una forma relaxada, els assistents a la jornada, vam tenir un espai per poder seguir compartint i reflexionant entorn al tema del joc en la primera infància i la seva importància en l’entorn educatiu. Per finalitzar la jornada, es va fer el retorn d’informació de les Escoles d’Educació infantil, a les Escoles bressol i llars d’infants de l’alumnat de I3.

Vídeo complert de la jornada: